Posted by admin on March - 6 - 2018 | Comments Off

Jeszcze kilkanaście lat temu niezwykle trudno było zakupić jakikolwiek towar. Aktualnie każdy konsument jest odpowiednio osaczony przez reklamy oraz produkty przeróżnych wytwórców. To on decyduje, co będzie pozyskiwał, a wytwórcy są w stanie tylko cierpliwie wyczekiwać, aż zwróci szczególną uwagę na ich wyroby. Jednym z kultowych marketingowych chwytów są zapakowania promocyjne rodzaju opakowanie na zegarek. Przeważnie twórcy wypuszczają całą serię takich towarów i zachęcają do zbierania całej kolekcji. W opakowania promocyjne nadzwyczaj niejednokrotnie pakuje się artykuły spożywcze, jak np. słodycze. W tym roku taką kolekcjonerską serię z okazji jubileuszu swojego istnienia wydała jednostka gospodarcza Wedel. Niektóre smaki czekolad oraz ptasie mleczko doczekały się kolorowych opakowań ze zdjęciami przypominającymi PRL. Kupić w związku z tym można czekoladę z wizerunkiem lokalnych Fiatów. Ptasie mleczko zaś nawiązuje luźno do muzyki z lat 50. oraz 60. ubiegłego wieku. W zapakowania promocyjne od czasu do czasu inwestują również korporacje kosmetyczne. Np. jednostka gospodarcza Avon co jakiś czas wypuszcza limitowane tusze i cienie. Popularne są też świąteczne opakowania kremów czy balsamów.

Comments are closed.